CARDIOPROTECCIÓ

 La millor manera d'estar protegits davant una aturada cardíaca és disposar d'un desfibril·lador in situ

Llegeix més...

Serveis preventius mèdics

Oferim serveis preventius per a tot tipus d'esdeveniments, especialment de caràcter esportiu.

Llegeix més...

Formació

Forma't amb nosaltres! Oferim cursos de formació en primers auxilis, de suport vital bàsic, d'ús del DEA, etc.

Llegeix més...

Serveis preventius de bombers

Bombers d’empresa per a preventius de seguretat, correfocs, realització de formacions...

Llegeix més...

TOTS SOM UN BATEC. La nova campanya de la FCF

CARDIOCITY 112

Aplicació per a mòbils que interactua entre les persones que es troben davant d'una possible víctima d'una aturada cardíaca que necessita assistència mèdica i persones formades en SVB i DEA que puguin ajudar la víctima fins que arribin els serveis mèdics (SEM). Passos a seguir en cas d'emergència cardíaca:

  • Obrir l'aplicació, activar el GPS i trucar al 112.
  • Cardiocity 112 envia automàticament un SMS a totes les persones formades i donades d'alta com a experts en l'aplicació que es trobin en un radi d'1km.
  • Les persones formades es desplacen fins a la víctima. Al seu dispositiu poden veure el recorregut més curt i la localització dels DEA.
  • Les persones formades ajuden a la víctima fins que arriben els serveis mèdics.

VOLS TREBALLAR AMB NOSALTRES?

Contacta'ns!

ÚLTIMES NOTÍCIES

24 abril 2025

Dos policies locals reanimen amb èxit un…

El passat 22 de març dos agents de la Policia Local de Vilanova del Camí,…
23 abril 2025

Dipsalut renova la imatge de 35 columnes…

Aquesta acció de millora referma el compromís de l'organisme de la Diputació de Girona amb…
04 Febrer 2025

La importància de la cardioprotecció en les…

El pàdel s'ha convertit en una de les activitats físiques més practicades a Catalunya. Amb…
21 Gener 2025

Totem per a Vitrines: Un Suport Innovador…

L’accessibilitat i la ubicació estratègica dels desfibril·ladors externs automàtics (DEA) són essencials per garantir una…
16 Gener 2025

Formació i sensibilització en ús de desfibril·ladors:…

El passat dimecres 15 de gener, l’Ajuntament de Vilanova del Camí, en col·laboració amb Cardiosos,…
19 Desembre 2024

Cardiosos us desitja Bon Nadal i feliç…

Com a empresa compromesa amb la cardioprotecció i al servei de la ciutadania, des de…
13 Desembre 2024

Els Cubs: Un nou espai cardioprotegit per…

El restaurant Els Cubs, situat entre Òdena i Maians, ha fet un pas important per…
11 Desembre 2024

Grup Barna Porters i FamilyHealth: Un Acord…

El Grup Barna Porters “vigilants de seguretat, auxiliars de servei i personal de neteja” “vigilants…

L’empresa de cardioprotecció igualadina Cardiosos formarà a 414 alumnes d’entre 15 i 16 anys dels instituts d’Igualada en primers auxilis. L’activitat s’emmarca dins del programa d’Activitats i Recursos Educatius (AIRE) d’Igualada.

Les formacions que van començar la setmana passada a l’Escola Pia i a l’IES Pere Vives pretenen oferir coneixements mínims i bàsics fonamentals per fer front a una situació crítica. Així doncs, els professionals de Cardiosos expliquen la cadena de socors, la reanimació càrdio-pulmonar, el suport vital bàsic, la posició lateral de seguretat i espera, el funcionament d’un desfibril·lador extern automàtic, com fer front a hemorràgies, convulsions o a una obstrucció de la via aèria i com fer la maniobra de Heimlich per desobstruir-la, entre d’altres temes de primers auxilis.

Les formacions que tenen una durada de 4 hores s’imparteixen en dues sessions de dues hores cadascuna. Els propers instituts que rebran aquest curs són l’Escola Anoia i l’Acadèmia Igualada, i després, al març, seran els alumnes de l’IES Joan Mercader.

El gerent de Cardiosos, Pep Méndez, senyala que una formació bàsica en primers auxilis l’hauria de tenir tothom, i es mostra molt satisfet per la formació que impartiran als joves igualadins: “començar pels joves és un pas important, tothom pot haver de fer front a una emergència i aquests estudiants ara podran enfrontar-s’hi amb més coneixements i sabent com actuar, quelcom fonamental”.

Cardiosos és una empresa d’Igualada amb una àmplia trajectòria en l'àmbit de la formació sanitària, la cardioprotecció i els serveis preventius mèdics. La companyia del grup Aquasos, presta el servei de cardioprotecció a més d’un centenar de municipis d’arreu de Catalunya. A més, també ofereix aquest servei a entitats públiques o privades tan importants com pot ser la Federació Catalana de Futbol i la Federació Catalana de Bàsquet, així com a molts clubs esportius, residències de gent gran i d’altres equipaments. Cardiosos és la responsable de la celebrada APP Cardiocity 112.